Aika rientää ja pentuset kasvaa. Välillä melkoinen meininki päällä vaikkakin lyhytkestoisesti.

Kiinteää ruokaa nyt viikon päivät napostelleet ja hyvin lähti käyntiin kaikilla tuo  ruokailu kupista. Tänään annoin jo toisen matokuurinkin.

Kuivamuonaa turvotettuna , sekaan paistijauhelihaa välillä sekä piimää myös.Tykkään antaa muonan seassa myös emonmaidonkorviketta. Neljä kertaa päivässä syötellään pennut ja Donna vielä imettää useita kertoja päivässä.

Minulla menee illat pääsääntöisesti pentujen seurassa. Donna oli tänään  selkeästi ikävissään , siis mustis , se halusi myös itse huomiota ,koska Se tuli mahalleen makaamaan mun eteeni ,istuessani pentulan nukkumapatjalla. Mahalleen se laittoi siksi,etteivät pennut päässeet imemään sen nisiä. Siinä sitten hellin pentuja sekä Donnaa ♥

Viikonloppuna kävi ensimmäisiä pennunkatsojia ja tänään myös sekä torstaina tulee taas lisää. Seitsemän viikon ikäisenä on joku pentu muuttamassa,mutta pääsääntöisesti kahdeksan viikon ikäisenä luovutus uusiin koteihin tapahtuu.

Nyt taas laitan muutaman kuvan esille, näissä on näitä minun "tekniikanihme" kännykkäkuvia ja jotakin sain paremmalla kännykällä kuvattuja vierailevalta neitokaiselta,kiitos Janika ♥

20150211_232708.jpg

Tyttösistä "Enna" ( punainen kaulanauha) ♥

20150211_232946.jpgMietinpähän vaan mitä mahtaa tuo "Enna" touhuta, en minä "Elsa", nyt sentään sanomalehtiä alkaisi repimään;)

 

 20150211_232610.jpg

Minä poika oon kovasti tuon Ritun perään, tiedän jo keinonkin millä hänen syliinsä pääsee........ minä alan itkeä surkeella äänellä, silloin Ritu ottaa mut syliin ja hellii ja paijaa ♥

Tänään tosin kävi niin,että kun taas pääsin Ritun syliin, jouduinkin saman tien suihkuun......mä olinkin sotkenut itseni kovasti kakkaan ja Ritukin sotki itsensä. Ei se ollu mulle vihainen vaan pesi mut ja kääri ison pyyhkeen sisälle , hieroi turkkini kuivaksi ja kääri lämpimään fleecehuopaan ja siihenhän mä sit nukahdin. Nukuin niin pitkään että siskot ja veljet olivat jo syöneet ja kun heräsin sain yksityisaterian omasta kupista.

 

20150212_113645.jpg

Puuhtaita ollaan ja lämpimään fleecehuopaan käärittynä ♥

received_10203409888431942.jpg

Mä olen Niilo ja kuulemma oikein ihana ja komee ;)

received_10203409888871953.jpg

Kyllä on kivaa kun saa syliä ja rapsutuksia :)  

received_10203409889391966.jpg

 Mun mielestäni vähä niinku liikaa valokuvataan,mut ollaanhan me niin sulosia :)